Vi stenger derfor våre lokaler for fysiske kundebesøk for å unngå spredning av koronasmitten. Øvrig drift går som normalt og vi er tilgjengelig på telefon og gjennom digitale kanaler. 

Våre kontorer i Narvik, Bjerkvik og på Finnsnes holder dørene stengt fra og med 13.03.2020 inntil videre. Øvrig drift går som normalt og vi er tilgjengelig på telefon og gjennom digitale kanaler. 

Hvordan skal jeg kontakte banken?

Vi ber om forståelse for at det kan bli noe ventetid på telefon på grunn av mulig økt pågang. Bruk gjerne e-post eller digitale kanaler om du kan. Alle henvendelser vil bli behandlet fortløpende uansett hvilken kanal du bruker.

E-post

Dersom du har mulighet til å oversende oppdraget på e-post til post@sn.no vil det avhjelpe telefonkøen. Samtidig slipper du til de som ikke håndterer digital kommunikasjon og som bruke telefon. Haster henvendelsen din, merk dette tydelig med HASTER i emnefeltet.

Facebook Messenger

Våre rådgivere er også tilgjengelig for henvendelser via Facebook Messenger.

Melding via mobilbank eller nettbank 

Du kan kommunisere digitalt med oss via melding i mobilbank eller nettbank. 

Telefonhenvendelser og SMS

Du når oss som vanlig på telefon 76 91 11 00. Du kan også sende SMS eller ringe direkte til din rådgiver dersom det er han/henne du trenger å kommunisere med. 

Finn kontaktinformasjon til din rådgiver her
Sett i lys av situasjonen og de omstendighetene vi nå opererer under vil kundesenteret ha åpent mellom klokken 8-16 på hverdager og 9-17 på helgedager. 

Planlagte kundemøter

Har du allerede en avtale om et møte i banken? Da vil vi kontakte deg for å avklare om vi kan løse ditt behov gjennom et telefonmøte, skype eller lignende. Dersom du ønsker fysisk møte kan vi planlegge et nytt tidspunkt.

Hvorfor gjør vi dette?

Vi ønsker å bidra i den nasjonale dugnaden for å unngå spredning av koronasmitten. Dette vil komme både kundene og lokalsamfunnet til gode. Vårt konsept er basert på personlig kundekontakt, og Sparebanken Narvik har mange besøkende kunder innom lokalet hver eneste dag. Mange av våre besøkende er også eldre kunder, og hensikten er av hensyn til særlig sårbare grupper.

Vi håper også å forhindre smittespredningen internt i banken slik at vi kan opprettholde tilnærmet normal drift over tid. Hjemmekontor, stopp i reiser og innstramming av arrangement på ubestemt tid er noen av tiltakene vi gjør internt i banken. Vi understreker at ingen av våre ansatte eller deres husstandsmedlemmer mistenkes å være smittet.

Bankens drift går som normalt

Bankens drift går ellers som normalt med kundeservice på telefon, e-post og i øvrige digitale kanaler, behandling av låneforespørsler, forsikringer, betalinger og sparing. 

Mer informasjon

For mer informasjon om hvordan Korona-viruset berører deg som kunde klikk her