Hopp til innholdet

Kundemåling 2025

Vi vil gjerne informere om at bankens årlige kundemåling er på trappene

Årets kundemåling er i gang

Vi er opptatt av å videreutvikle bankens tjenester i tråd med våre kunders ønsker og behov. Derfor gjennomfører vi blant annet årlige kundemålinger. 

Gjennom kundemålinger, får kundene våre mulighet til å gi sine tilbakemeldinger og påvirke bankens fremtidige prioriteringer. Årets kundemåling for privatkunder gjennomføres i perioden 24.mars til 24. april.

Undersøkelsen gjennomføres i samarbeid med Kantar/Norsk Gallup, og en rekke av våre kunder er trukket ut til å motta en e-postinvitasjon følgende avsender-id: Kantar (survey@norskgallup.no)

Besvarelsen tar 8-10 minutter:
Alle som deltar er med i trekningen av 10 gavekort med verdi på kr 1 000,-
Vi håper du har mulighet til å delta og bidra til at vi kan bli en enda bedre bank for våre kunder i fremtiden.

Vi publiserer denne informasjonen for å opplyse om at dersom du mottar epost fra Norsk Gallup, så er det altså snakk om vår kundeundersøkelse, og ikke en svindel-epost.

Flere av våre kunder er plukket ut i undersøkelsen

Undersøkelsen gjennomføres i samarbeid med Kantar/Norsk Gallup og undersøkelsen kommer fra følgende avsender-id: survey@kantar.no.

Vinn 1000 kr!

Alle som deltar er med i trekningen av 10 gavekort med en verdi på 1000 kroner.
Utsikt i Midt-Troms

Du kan medvirke!

Du som kunde får mulighet til å gi tilbakemeldinger og påvirke bankens fremtidige prioriteringer. Årets kundemåling for privatkunder gjennomføres i perioden 24.mars til 24. april.